Cunniscenza di e guarnizioni meccaniche è principiu di funziunamentu

1. MeccanicuCunniscenza di a sigillatura: principiu di funziunamentu di a sigillatura meccanica

Sigillo meccanicuhè un dispusitivu di tenuta d'arbre chì si basa nantu à una o parechje coppie di facce terminali chì scorrenu relativamente perpendicularmente à l'arbre per mantene l'adattamentu sottu l'azione di a pressione di u fluidu è a forza elastica (o forza magnetica) di u mecanismu di compensazione è sò dotati di guarnizioni ausiliarie per ottene a prevenzione di perdite.

2. Selezzione di materiali cumunimenti usati per e guarnizioni meccaniche

Acqua purificata; temperatura nurmale; (dinamica) 9CR18, 1CR13 superficia cobaltu cromu tungstenu, ghisa; (statica) resina impregnata di grafite, bronzu, plastica fenolica.

Acqua di fiume (chì cuntene sedimenti); temperatura nurmale; carburu di tungstenu (dinamicu), carburu di tungstenu (staticu)

Acqua di mare; temperatura nurmale; carburo di tungstenu (dinamicu), rivestimentu 1CR13, tungstenu di cromu di cobaltu, ghisa; grafite di resina impregnata (statica), carburo di tungstenu, cermet;

Acqua surriscaldata 100 gradi; (dinamica) carburo di tungstenu, 1CR13 superficia di tungstenu di cromu di cobaltu, ghisa; (statica) grafite di resina impregnata, carburo di tungstenu, cermet;

Benzina, oliu lubrificante, idrocarburu liquidu; temperatura nurmale; carburo di tungstenu (dinamicu), 1CR13 superficia di tungstenu di cromu di cobaltu, ghisa; resina impregnata (statica) o grafite di lega di stagnu-antimoniu, plastica fenolica.

Benzina, oliu lubrificante, idrocarburu liquidu; 100 gradi; carburo di tungstenu (dinamicu), tungstenu di cromu di cobaltu di superficia 1CR13; bronzu impregnatu (staticu) o grafite di resina.

Benzina, oliu lubrificante, idrocarburi liquidi; cuntenendu particelle; carburu di tungstenu (dinamicu); carburu di tungstenu (staticu).

3. Tipi è usi dimateriali di sigillatura

U materiale di sigillatura deve risponde à i requisiti di prestazione di sigillatura. Siccomu i mezi da sigillà sò diversi è e cundizioni di travagliu di l'attrezzatura sò diverse, i materiali di sigillatura devenu avè una adattabilità diversa. I requisiti per i materiali di sigillatura sò generalmente:

1) U materiale hà una bona densità è ùn hè micca faciule di filtrà i media;

2) Avè una resistenza meccanica è una durezza adatte;

3) Bona cumpressibilità è resilienza, piccula deformazione permanente;

4) Ùn si ammorbidisce nè si decompone à alte temperature, ùn s'indurisce nè si crepa à basse temperature;

5) Hà una bona resistenza à a currusione è pò travaglià per un longu tempu in acidu, alcali, oliu è altri mezi. U so cambiamentu di vulume è di durezza hè chjucu, è ùn aderisce micca à a superficia metallica;

6) Picculu coefficiente di attritu è ​​bona resistenza à l'usura;

7) Hà a flessibilità di cumbinà si cù usuperficia di sigillatura;

8) Bona resistenza à l'invecchiamentu è durabilità;

9) Hè cunveniente da trasfurmà è fabricà, materiali economici è facili da ottene.

Gommahè u materiale di sigillatura più cumunamente utilizatu. Oltre à a gomma, altri materiali di sigillatura adatti includenu grafite, politetrafluoroetilene è diversi sigillanti.

4. Elementi tecnichi essenziali per l'installazione è l'usu di guarnizioni meccaniche

1). L'escursione radiale di l'arburu rotante di l'equipaggiu deve esse ≤0,04 mm, è u muvimentu assiale ùn deve esse più grande di 0,1 mm;

2) A parte di sigillatura di l'equipaggiu deve esse mantenuta pulita durante l'installazione, e parti di sigillatura devenu esse pulite, è a faccia di l'estremità di sigillatura deve esse intatta per impedisce chì l'impurità è a polvere sianu purtate in a parte di sigillatura;

3). Hè strettamente pruibitu di colpisce o di batte durante u prucessu d'installazione per evità danni per attritu à a guarnizione meccanica è a rottura di a guarnizione;

4) Durante l'installazione, un stratu d'oliu meccanicu pulitu deve esse applicatu à a superficia in cuntattu cù a guarnizione per assicurà una installazione liscia;

5) Quandu si stalla a pressa di l'anellu staticu, e viti di serraggio devenu esse tensionate uniformemente per assicurà a perpendicularità trà a faccia finale di l'anellu staticu è a linea di l'asse;

6) Dopu l'installazione, spinghje l'anellu mobile à manu per fà chì l'anellu mobile si mova flessibile nantu à l'asta è abbia un certu gradu di elasticità;

7) Dopu l'installazione, girate l'arburu rotante à manu. L'arburu rotante ùn deve esse pesante o pesante;

8) L'attrezzatura deve esse piena di media prima di l'operazione per impedisce a frizione secca è a rottura di a guarnizione;

9) Per i mezi facilmente cristallizanti è granulari, quandu a temperatura di u mezu hè >80OC, devenu esse pigliate e misure currispondenti di lavaggio, filtrazione è raffreddamentu. Per piacè riferitevi à e norme pertinenti di e guarnizioni meccaniche per i vari dispositivi ausiliari.

10). Durante l'installazione, un stratu d'oliu meccanicu pulitu deve esse applicatu à a superficia in cuntattu cù usigilloUna attenzione particulare deve esse prestata à a selezzione di l'oliu meccanicu per i diversi materiali di guarnizione ausiliaria per evità chì l'O-ring si espanda per via di l'intrusione di l'oliu o acceleri l'invecchiamentu, causendu una sigillatura prematura. Invalidu.

5. Chì sò i trè punti di sigillatura di una guarnizione meccanica di l'arbre, è i principii di sigillatura di sti trè punti di sigillatura

Usigillotrà l'anellu mobile è l'anellu staticu si basa nantu à l'elementu elasticu (molla, soffietto, ecc.) è uliquidu di sigillaturapressione per generà una forza di pressatura adatta (rapportu) nantu à a superficia di cuntattu (faccia terminale) di l'anellu mobile in muvimentu relativamente è di l'anellu staticu. A pressione) face chì e duie facce terminali lisce è dritte si adattinu strettamente; una pellicola liquida assai fina hè mantenuta trà e facce terminali per ottene un effettu di sigillatura. Questa pellicola hà una pressione dinamica liquida è una pressione statica, chì ghjoca u rolu di equilibrà a pressione è lubrificà a faccia terminale. A ragione per a quale e duie facce terminali devenu esse assai lisce è dritte hè di creà un adattamentu perfettu per e facce terminali è di equalizà a pressione specifica. Questa hè una sigillatura di rotazione relativa.

6. Sigillo meccanicucunniscenza è tippi di tecnulugia di guarnizione meccanica

Attualmente, diverse noveguarnizione meccanicae tecnulugie chì utilizanu novi materiali è prucessi stanu facendu progressi rapidi. Ci sò i seguenti noviguarnizione meccanicatecnulugie. Scanalatura di a superficia di sigillaturatecnulugia di sigillaturaIn l'ultimi anni, diverse scanalature di flussu sò state aperte nantu à a faccia di tenuta di e guarnizioni meccaniche per pruduce effetti di pressione idrostatica è dinamica, è hè sempre in corsu d'aghjurnamentu. Tecnulugia di tenuta à perdite zero In u passatu, si hè sempre cridutu chì e guarnizioni meccaniche di cuntattu è senza cuntattu ùn pudianu micca ottene perdite zero (o nisuna perdita). Israele usa a tecnulugia di tenuta à fessura per pruponà un novu cuncettu di guarnizioni di faccia meccaniche senza cuntattu à perdite zero, chì hè statu utilizatu in e pompe d'oliu lubrificante in e centrale nucleari. Tecnulugia di tenuta di gas à seccu Stu tipu di tenuta usa a tecnulugia di tenuta à fessura per a tenuta di gas. A tecnulugia di tenuta di pompaggio à monte usa scanalature di flussu nantu à a superficia di tenuta per pompà una piccula quantità di fluidu chì perde da u downstream à u downstream. E caratteristiche strutturali di i tipi di tenute sopra menzionati sò: utilizanu scanalature pocu prufonde, è u spessore di u film è a prufundità di a scanalatura di flussu sò tramindui à livellu di micron. Utilizanu ancu scanalature lubrificanti, dighe di tenuta radiali è stramazze di tenuta circunferenziali per furmà e parti di tenuta è di supportu di carica. Si pò ancu dì chì a guarnizione scanalata hè una cumbinazione di una guarnizione piatta è di un cuscinettu scanalatu. I so vantaghji sò una piccula perdita (o ancu nisuna perdita), un grande spessore di film, l'eliminazione di l'attritu di cuntattu, è un bassu cunsumu energeticu è una bassa temperatura. A tecnulugia di sigillatura idrodinamica termica utilizza diverse scanalature di flussu di a superficia di sigillatura prufonda per causà una deformazione termica lucale per pruduce un effettu di cuneu idrodinamicu. Stu tipu di guarnizione cù capacità di supportu di pressione idrodinamica hè chjamata guarnizione à cuneu termoidrodinamica.

A tecnulugia di sigillatura à soffietti pò esse divisa in soffietti metallichi furmati è tecnulugia di sigillatura meccanica à soffietti metallichi saldati.

A tecnulugia di sigillatura multi-end hè divisa in doppia sigillatura, sigillatura à anellu intermediu è tecnulugia multi-sigillatura. Inoltre, ci sò tecnulugia di sigillatura di superfici parallele, tecnulugia di sigillatura di monitoraghju, tecnulugia di sigillatura cumminata, ecc.

7. Sigillo meccanicucunniscenza, schema di lavaggio di tenuta meccanica è caratteristiche

U scopu di u flussamentu hè di impedisce l'accumulazione d'impurità, impedisce a furmazione di sacchetti d'aria, mantene è migliurà a lubrificazione, ecc. Quandu a temperatura di u fluidu di flussamentu hè bassa, hà ancu un effettu di rinfrescante. I principali metudi di flussamentu sò i seguenti:

1. Lavaggio internu

1. Scrutiniu pusitivu

(1) Caratteristiche: U mediu sigillatu di l'ospite di travagliu hè adupratu per introduce a camera di sigillatura da l'estremità di uscita di a pompa attraversu a pipeline.

(2) Applicazione: aduprata per a pulizia di fluidi. P1 hè ligeramente più grande di P. Quandu a temperatura hè alta o ci sò impurità, si ponu installà refrigeratori, filtri, ecc. nantu à a pipeline.

2. Lavaggio à cuntracorrente

(1) Caratteristiche: U mediu sigillatu di l'ospite di travagliu hè introduttu in a camera di sigillatura da l'estremità di uscita di a pompa, è scorre torna à l'entrata di a pompa attraversu a pipeline dopu u lavaggiu.

(2) Applicazione: aduprata per i fluidi di pulizia, è P entra in 3. Sciacquu cumpletu

(1) Caratteristiche: U mediu sigillatu di l'ospite di travagliu hè adupratu per introduce a camera di sigillatura da l'estremità di uscita di a pompa attraversu a pipeline, è poi scorre torna à l'entrata di a pompa attraversu a pipeline dopu u lavaggiu.

(2) Applicazione: L'effettu di rinfrescante hè megliu cà i primi dui, utilizati per a pulizia di fluidi, è quandu P1 hè vicinu à P in entrata è P fora.

Sigillo meccanicu

2. Abrasione esterna

Caratteristiche: Introduce u fluidu pulitu da u sistema esternu chì hè cumpatibile cù u mediu sigillatu in a cavità di a sigillatura per u lavaggiu.

Applicazione: A pressione di u fluidu di lavaggio esternu deve esse 0,05-0,1MPA più grande di u mediu sigillatu. Hè adatta per situazioni induve u mediu hè à alta temperatura o hà particelle solide. A velocità di flussu di u fluidu di lavaggio deve assicurà chì u calore sia eliminatu, è deve ancu risponde à i bisogni di lavaggio senza causà erosione di e guarnizioni. À questu scopu, a pressione di a camera di tenuta è a velocità di flussu di lavaggio devenu esse cuntrullate. In generale, a velocità di flussu di u fluidu di lavaggio pulitu deve esse inferiore à 5M/S; u liquidu di fanghiglia chì cuntene particelle deve esse inferiore à 3M/S. Per ottene u valore di velocità di flussu sopra indicatu, u fluidu di lavaggio è a cavità di sigillatura devenu esse A differenza di pressione deve esse <0,5MPA, generalmente 0,05-0,1MPA, è 0,1-0,2MPa per e guarnizioni meccaniche à doppia estremità. A pusizione di l'orifiziu per chì u liquidu di lavaggio entri è scarichi a cavità di sigillatura deve esse impostata intornu à a faccia di l'estremità di sigillatura è vicinu à u latu di l'anellu mobile. Per impedisce chì l'anellu di grafite sia erosu o deformatu da e differenze di temperatura per via di un raffreddamentu irregulare, è ancu da l'accumulazione di impurità è a coke, ecc., si pò aduprà l'introduzione tangenziale o u lavaggio multi-puntu. Se necessariu, u fluidu di lavaggio pò esse acqua calda o vapore.


Data di publicazione: 31 d'ottobre di u 2023